Friday, June 27, 2008

Rindu Itu Kembali


Rasa itu datang lagi..aku tak pasti, bagiku telah lama rasa itu tidak bertamu di hati ini..dan saat ini rasa seperti rindu itu kembali....benar, aku manusia yang sering merindu, sering menjadi perindu yang setia merindu..tidak pernah walau sesaat aku berhenti merindu...benar lagi..aku terlalu rindu, tapi aku sedar mungkin kerana rindu itu melebihi rinduku padaNYA maka DIA mengambil mereka dariku agar aku terus merindui tanpa lalai padaNYA..ya Allah...sungguh Engkau dekat sentiasa dengan hambaMu..ku tahu Engkau sentiasa dengar bicara hatiku...ku tahu juga mereka bahagia bersamaMu disana..sungguh tiada penjaga sebaikMu..ya Allah ku mohon dengan sangat agar mereka bahagia bersemadi bersama putih puspa kemboja dan air mawar yang harum mewangi..hingga aku berpeluang pulang kepadaMu kelak untuk bersamanya...

No comments: