Sunday, March 8, 2009

Selangkah Ke Gerbang Perkahwinan


Alhamdulillah...syukur pada Allah s.wt. tanggal 8 Mac 2009 sekali lagi menyaksikan dua sahabat tinggal selangkah lagi untuk ke gerbang perkahwinan dan alam berumah tangga...huhuhu..nampaknya tahun 2009 merupakan tahun seribu rahmat kerana telah banyak menyatukan pasangan merparti dua sejoli serta menyaksikan kelahiran baru di muka bumi Allah ini...


sahabat nurul huda abd halim serta nor sa'adah shafie telah selamat ditunangkan dengan pasangan pilihan hati masing-masing...huhu..nampaknye tinggal la aku dengan mar yang masih huha huha lagi..hehehe...takpe la nak buat macam mana jodoh masing-masing kami ni belum sampai seru lagi agaknye..kena makan daun sirih banyak-banyak lagi kot mar....hahaha..



Untuk kedua sahabat ni aku ucapkan selamat bertunang...dan berbahagia..kenduri jangan lupe jemput aku...biarpun aku dengan mar terasa sikit terkilan dan sedikit sedih...tapi kiteorang still gumbira untuk sahabat-sahabat yang dah sampai seru...hihihi.kami gembira untuk kebahagiaan kalian...kalau tak silap percaturan mar petang tadik insyaAllah agak2 tahun depan kiteorang dah boleh dapat empat orang anak sedara dari im, norsha, huda n jie..amiinn...nak buat macam mane nak tunggu anak kami lambat ler lagi..hehehe..terasa juga tekanannye di jiwa bila ramai ibu-ibu serta bakal ibu yang bertanya soalan ''hampa bila lagi?"..dan jawapan standard yang akan diberi.."belajor tak abeh lagi, kerja belum lagi...dan jawapan yang dah habis-habis pasrah belum sampai seru lagi"!!!...kehkehkeh...takpe..takpe jangan dok buat kelam kabut..mude lagi..baru 24 belum 25..hahaha..kire mude la lagikan sebenarnye..cuma keadaan sekeliling je menekan...itu je..lepas ditekan tu habis la anginnye...hehehe..


Pada sahabat yang sebelum ni dengar cerite dah bertunang jugak selamat bertunang aku ucapkan...terutamanya clasmate aku masa f6 dulu Azs dengan Amir...hehe bertunang jugak korang dua..loving couple kelas U6A1 tu dulu..hihihi...pastu Zahira Hanum dengan pasangannye..then Aida Fadhilah yang dah kahwin dah..selamat menempuh alam perkahwinan...huhuhu..ramai gile...tua sangat ke aku ni..hihihi..no matter what...hidup aku masih macam ni..insyaAllah janji Allah itu kan ke pasti....


yang penting biar dah beranak pinak pun...sahabat tetap sahabat..best friend forever kate omputeh...itu yang penting...so keep in touch bebeh.. ^-^

3 comments:

Anonymous said...

tharu la aku bace...huhuhuhu

Anonymous said...

aku doakn ang pon cpt smpai jdoh
huhuhuhu

azida rusli said...

hahaha..terharu ke..ekekek..amin..insyaAllah doa2 je la weh..byk benor dugaannye..