Friday, March 6, 2009

Entah


Subhanallah...

Resah rasa hati semenjak dua menjak ni..macam-macam rasa ada, rasa serba tak kena, resah, sedih, rindu, terharu, keliru, tak tau nak buat keputusan, macam-macam la datang dalam satu pakej yang ku anggap amat kurang menyenangkan..mungkin sebab diri semakin lupa bermunajat pada Dia yang satu..lama dah tak sujud tengah malam..sebab lena dibuai mimpi kebahagiaan dunia yang panjang..haihh..
huh..payah sungguh nak meng"transcript"kan apa yang dirasa dalam bentuk tulisan yang boleh dibaca ni..apa yang orang buat semua tak kena..orang ambik berat salah, orang tak ambik berat salah, orang tanya salah orang tak tanya pun salah..ape bendelaa..sabar manusia tu pun ada jugak hadnya..kena ingat betul-betul tuh azida!!!

Allahuakhbarrr....

beri jalan pentunjuk pada istiqhorah ku ya Allah...beri jalan kekuatan pada munajatku ya Rahman...beri jalan kesabaran dan ketabahan pada perjuanganku ya Rahim..kurniakan jalan redhoMu pada tautan ku ya Fatah..bawa pergi celaru ku ini ya Alim..

Allah..

biarlah ia disimpan..lebih indah ianya terkubur, bersama masa ia hancur dan jawapan akan muncul. Di suatu saat hati akan akur dalam tangis dalam syukur..

No comments: