Friday, December 12, 2008

Selamat Pengantin Baru


Selamat Pengantin Baru untuk kak umi dan abg saifol..
dua org senior aku yang paling sweet dekat tmn tasik dulu..hahaha..(sweet ker kak umi?) dah kahwin pun akak senior aku sorang ni...semoga menjadi isteri yang solehah dan suami yang soleh..membina keluarga bahagia dunia akhirat..ewahh...huhu..lepas sorang2 member mendirikan rumah dan tangga..haha..kami yang single2 ni semua tumpang ambik berkat..kehkehkeh...


but kak umi really sweet sister.. :P sebab dulu masa zmn aku mude2 dan buas tahap binatang liar dia yang byk advice aku..suruh belajar sampai masuk U..masa tu dia kat UIA..aku memang berangan nak masuk UIA dulu..tapi tetiba tercampak kat USM..takpe la..same je mane2..satu pesanan kak umi yang paling aku ingat dia cakap kat aku...apa pun yang kita buat kita kena mintak, kena doa daripada Allah...tak kira la..kalau nak masuk U azida kena doa bukan dekat2 nak exam je..tapi kena sentiasa doa dari awal...nak dapat suami yang soleh satu hari nanti pun azida dah kena start doa dari sekarang...



hehehe..memang aku ingat la pesanan kak umi yang satu tu..masa tu aku form 6 kot..kiteorang keluar melepak kat Lake garden...tak de keje mase tu kiteorang dating atas kerusi batu kat tepi tasik tu..ingat tak kak umi?hahahaha...pastu esok lusanye kiteorang pegi main bowling..tapi aku jadi pemerhati bak kata kak umi aku jurulatih kepada adik shalin tu main..adik shalin tu dia la konon..huhu...ermm..tu dulu la...sekarang masing2 dah bz kerja la ape lah..contack pun gune YM dan blog...tambah2 pulak dah ada abg epoi..lagi la susah nak jumpa nanti..hehehe


ape2 pun keep in touch..and thanks for da wonderful moment before sis..lepas ni kenduri kak riza dengan abg hazli pulak..ketua pengawas aku dulu..hahaha...baru je dapat kad jemputan masa kenduri kak umi..ye la..kat situ la pun nak jumpa kawan2 lama dan nak menjemput sama tarikh dengan kenduri im pulak tu..elok la sama2 gang pengawas kerek kat tasik dulu.hahah.apa2 pun Selamat Pengantin Baru..

5 comments:

Anonymous said...

ingat ingat ingat !!! hehe. thanks adik. sebak akak membacanya. hehe. nway thank 4 coming masa wedding akak. mahap xsempat nak borak lelebey masa tu. akak jadi blank skejap xtau nak buat apa bila ramai benor haha. papepun bessssssssssssttt sesangat korg sudi luangkan masa utk akak. hehe. luv u so much sis !!! nanti datang kl mai singgah umah kak umi. papepun keep in touch ye k. hehe. eh akak sweet ke? hahhahahahaha

azida rusli said...

hahaha..thanks sudi bace..naseb ingat..kalo xingat mmg nak kene laa..hihihi..have a nice day sis..:)

Anonymous said...

baca mesti baca. lambat ngan cepat je. kekangan masa hehehe

azida rusli said...

Hehe..no wory..kteorg paham..al maklum la tjwb smakin btambah..mcm mane sonok ke hidup dlm alam brumah n btangga..keh3..Mane pic belah umah abg epoi? Hehe..

Anonymous said...

mesti le sonok dik hahaha. gamba nanti akak post ok. xsempat lagi la. tenet kak umah x masuk gi. problem betol la huhu