Saturday, December 20, 2008

Cik Ain, Cik Mala dan Sg.Kob Kulim..HeheHe.


22 hb dah start sem baru..semua student pun masing-masing dah ada yang balik kampus..adeh..sekejap je rasa cuti sebulan..huhuhu...sejajar dengan itu jugak la kawan aku yang dua orang ni cik ain dan cik mala start latihan mengajar..dan tempat praktikal dorang tu kat sungai kob kulim...not bad la sekolah dia..cuma budak2 ni kena pi shopping kat mesra petronas tu la..hehehe..kalau rajin sikit turun lak shopping kat pekan kulim kat the store.kehkehkeh..(cik ain jgn marah ye) hehehe..


disebabkan itu minggu lepas ada juga dua tiga kali aku ulang alik gi kulim bawak dorang ni cari rumah..alhamdulillah laa dapat kuaters guru walaupun pada mulanye menyeramkan bagi ain..hehehe..tapi setelah psyco oleh beberapa kawan lantas dia bersetuju untuk terus menetap di situ..eheheh..ayat skema tak tahan..hihihi..mana taknye kawan tak mau kalau tengok penuh anai2 bawah lantai dua2 bilik dalam rumah tu..hahaha..memula tengok memang teruk biasa la rumah kerajaan..senang dapat, dorang pun buat senang la jagenye..huhu..


tapi setelah dibantu oleh juruteknik,jurulektrik,jurupam dan segala juru yang ada..alhamdulillah dah ok dah rumah tu..dah boleh duduk dengan agak selesa dah..hehehe..kira ok la..nak pegi mengajar pun sebelah rumah je..pasar malam murah( mcm nik kata) hari sabtu pun tak jauh..boleh la pi beli stock perut untuk seminggu kat situ..hahaha..apa2 pun ngajar anak orang elok2 ye korang..harap2 dapat yang baik laa..jgn dapat yang macam kami dah la..dapat 10 orang pun cukup dah tak larat korang nak handle..hahaha..




haaa atas special dedication from cik ain aku letak la jugak gambar rak kasut yang baru aku beli bersama-sama dengan kasut baru yang dia beli tuh..hahaha nak sgt suruh aku publish...aa aku dh post dah cik ain..hahaha...selamat mengajar...

2 comments:

Anonymous said...

LAWAnyer...... kasut aku..... tp aku blm pakai nakg ngajor lg kasut 2.... weh,,,, tq.... kuikuikuikuikuikuikuikui

azida rusli said...

hahaha..apesal belum pakai? ckg kena pakai kasut sport je ke pg latihan rumah sukan?hihihi