Monday, October 27, 2008

Apa yg Tak Kena?


Ya Allah...tak tenteram betul hati ni..tak tau kenape..sejak hari ahad hari tu bertungkus lumus selesaikan tanggungjawab yang belum selesai..alhamdulillah hari ni dah selasa due date untuk hantar semua tanggungjawab..semua berjaya diselesaikan tepat pada waktu..rase lega sebab dah siap..rase mcm beban yang dtanggung tu jadi ringan...tapi tak tau lah ape hasil nanti..tapi hati ni masih tak tenteram..jiwa kacau..tak pasti sebab ape..ape entah yang tak kena..hati berdebar2..risau tak tentu arah..sebab exam next week? mungkin jugak..tapi tak pernah pula aku berdebar mcm ni rupe sebelum ni..sungguh!! kacau hati ni..ya Allah..kenape ni...mungkin sbb aku lalai pd Mu?...ya Allah jgn hukum aku sebegini hebat dgn perasaan ni..aku tak mampu nak hadapi..biarpun nampak seperti kuat..tapi aku manusia paling lemah...aku tak mampu..rase ni datang dengan setitik air jernih yang aku dah tak ingat bile kali terakhir dia muncul dari kelopak mata..i hate this..aku tak pasti ape yg tak kena..yg pasti hati ni tak tentu arah..ade dosa dengan siape2 ke..puas aku fikir..kadang2 aku rasa aku dah cukup baik dengan org..tapi tak cukup baik buat orang tu..berteleku aku sendiri..ape lagi yang tak kena ni..Allah..kadang2 berlaku jujur memudaratkan diri dan perasaan..kadang2 berdiam mengundang bencana pada kehidupan..aku pun tak faham ape lagi yang tak kena...

No comments: