Friday, February 25, 2011

Nak Cari Rumah sewa..Nak cari Rumah sewa...


huikk...lama tak update...nothing special tonite...rehat kat rumah jer..esok cuti..first time sejak aku keja aku cuti hari sabtu..huk3..bahagia jer rase..by da way this week tak ade yang menarik pun..pi keja balik keja..penat gak berulang tiap-tiap hari ni..bukan penat ape pun...penat duit dowh..sesak weh kalau sebulan dekat Rm700-Rm800 kena spent utk travelling saja..abeh duit gaji aku kat situ saje..
So nak tanak aku macam kena gak cari umah sewa kat penang..masalah-masalah berbangkit yang lain tu aku terpaksa hold and just follow the flow..uuhukk..dan buat masa ni aku duk cari-cari umah sewa area tanjung tokong atau pun lagi bagus kat area pulau tikus or jalan kelawei..area GH pun ok..tapi sewa taknak lebih rm400 laa..takat tu je aku mampu..hoho..so pada sape-sape yang tau mana ade rumah sewa tu inform la aku..urgent!!!..huhu..

haihh..bile la nak kaya...(hahaha..ayat tak reti bersyukur neh..) berangan nak tukaq keta honda civic tak pun paling lekeh vios..hahaha tah bila la nak jadi kenyataan..nak tukaq myvi pun belum tentu..haha..sian Wasabi aku..majuk dengar nak tukaq keta..hoho..hurm..apa-apa pun hidup mesti diteruskan..!!!

1 comment:

umi said...

pejam mata angkut saja keta beru :-p