Tuesday, February 15, 2011

..Cuti Maulidur Rasul..

Salam..update lagi..hari ini cuti sempena sambutan maulidur rasul..Salam maulidur rasul..seseungguhnya kami merindui Mu Ya Rasulllah..dan kesempatan ini juga digunakan sepenuhnya oleh aku untuk berjumpa kawan-kawan kat taman jade..tempat di mana aku pernah menetap suatu masa dahulu..huhu..saje pergi jumpa nik yang datang penang sebab nak jumpe Dr Usman utk sambung belajar ke peringkat PHd..huhu kagum aku..terdetik gak dihati nak sambung lagi..memang teringin sangat..tapi macam tak berkesempatan@+malas nak buat proposal dan cari penyelia..hehehe..
Tengah hari tadi kitorg makan kat pecel leleh tempat di mana kami selalu lunch zaman dahulu kala sewaktu zaman muda belia..hihihi..pastu mereka-mereka ini melaburkan duit membeli tuuutt...disebuah kedai yang bernama avon hehe..sakan gak..then sambung lagi melabur kat sunshine...aku tak beli ape pun kecuali duaan dengan carpet getah kaler merah....rOCkk oooOO..ingat macam nak pi pasang kat kedai..tapi macam buang duit lak la..target bulan ni nak melabur untuk WSB tersayang...hikhikhik..tadi p car pedal minyak tapi mcm still tak berkenan..sok je la pi cari lepas keja..
Hurmm..citer pasal esok aduhh.malasnye nak pi keja..ni la penyakit aku bila tiap kali pas cuti...dah la esok aku kena msuk kelas budak A-level..meluatnye...tak pernah aku nak meluat kat student tapi batch yang ni betoi mencabar jiwa pendidik..kahkahkah...bOdoh sombong..mudah-mudahan dibuka pintu hati mereka..amin...ape-ape pun sok kena gak mengadap..semoga diberikan kekuatan dan ketabahan padaku...amin..
tido dulu la...tak study pun utk esok..MALASS..haha Good Night..(@_@)

No comments: