Friday, May 21, 2010

Sejauh Mungkin

Sayu hati...
Kerna kau tersiksa olehku..
Kerna sayangku melebihi segalanya..
Diri mu tersiksa...
Biarkan aku pergi sejauh mungkin..
Untuk lepaskan siksamu..
Hati ini yang tidak kau lihat..
Andai sahaja dapat kau lihat kau akan mengetahui..
Bertapa agung singahsana mu bertakhta di hati..
Baik sahaja aku mengalah sejauh mungkin..
Untuk melihatmu bahagia bersama sayangku yg berpada..
Lelah hatimu tidak terhitung oleh sayangku sebelumnya..
Jika itu yang terbaik...
Sejauh mungkin akanku pergi untuk melepaskan siksamu..
Biarpun rasa cinta tetap terus bermunajat...
Namun ku tak kuasa...
Turuti mahumu..bahagia untukku..
Tanda bertapa aku inginkan kamu dalam hidupku...
Dalam cahaya sukma sebelumnya..
Aku cuba memeluk bayangmu...
Namun aku tenggelam dalam ragu...
Biarkan aku sejauh mungkin...
Kau tetap yang terindah buatku..

No comments: