Friday, May 28, 2010

"..Berjalanlah Tanpa Henti.."

Hari ini aku menghabiskan separuh malamku dengan menatap dan berdepan dengan teknologi moden ini...aku sendiri tidak mengerti apa yang aku cari...terasa kosong dalam diri..tiada lagi yang indah melainkan kenangan..Tuhan diri ini selalu lupa untuk bersyukur pada semua yang Engkau kurniakan...sungguh aku terkilan namun aku tidak pernah menyesal kerana setiap detik dan saat tidak pernah tidak untuk aku tidak menghargai saat-saat itu..aku sentiasa menghargai masa-masa itu..kerana aku tahu masa itu tidak akan selamanya denganku dan ia akan berakhir..bukan aku pinta ia berakhir tapi sampai masa kita akan terjumpa pengakhirannya..aku sendiri menyesal dengan keputusanku..ku harap pintu hati ini terbuka untuk mengubahnya...namun..hati ini terlalu sakit tak mampu berdiri untuk membuka pintu..kiranya apa yang ku pinta dituruti tanpa ada bantahan maka ku anggap keputusanku adalah yang paling tepat...
Benar...berjalan lah tanpa henti...jangan pernah menunggu...berjalanlah untuk melihat apa yang diaturkan dunia untuk mu...percayalah bahawa bahagia menanti mu diakhir tanpaku..biarlah sakit yang ku rasa ini menjadi penawar segala dosaku padamu...juga pada Tuhanku...kerna diri ini sering terlupa..kerna aku sering terlupa untuk bersyukur..aku hilang cintamu..kerna aku sering terlupa maka hidup itu menjadi kenangan buatku...Tuhan...jgn Kau putuskan rahmatMu buatku...biarlah sakit ini menjadi penawar segala khilaf ku...

No comments: