Friday, May 14, 2010

"..RinDuku pAda Mereka itu.."

Sungguh kehidupan itu suatu misteri...Dia amik satu dia gantikan satu lagi untuk ku...namun tetap tidak sama..rindu sungguh aku pada mereka...apa agaknya khabar mereka di sana? apa agaknya nasib mereka di sana...apakah masih ingat lagi mereka pada aku yang hidup di dunia yang satu ini...terkadang datang idea mahupun permintaan gila dari akal kudus ini..Tuhan...bolehkah Engkau bangunkan mereka sekejap untuk menemui ku...sekejap pun jadilah kerana aku terlalu merindui mereka...Allah...Bersama angin lalu aku titipkan harapan, agar rindu ini akan terus rindu..terus rindu sehingga suatu masa aku menemui mereka bagi melepaskan segala kerinduan yang bersarang dalam hati di syurga jannahMu..Tuhan jadikanlah waktu ini terasa singkat untukku kerana aku terlalu rindukan mereka...jadikan perpisahan ini yang tersingkat buatku..ameen.

No comments: