Sunday, May 23, 2010

"...Hati..."

Lagi dan lagi tentang hati...aku suka untuk menulis tentang hati...kerana hati yang paling hampir denganku..kerana hati setia menemani suka duka ku...kerana hati..aku mengalah...kerana hati mulutku mengatakan tak mengapa, its ok...tak pe lah...tak pe je...ok lah tu...kerana hati...aku cuba untuk pergi sejauh mungkin...kerana hati aku telah malas ambil kisah..dan kerana hati aku turuti segala kemahuan dan kehendak...dan kerana hati juga aku kOrbankan rasa hati dan perasaan...wahai hati...maafkan aku kerana menjadikan mu mangsa korban untuk sesuatu yang bernama hati juga...kerana hati..aku ingin selamanya mencintaimu..ku ingin selamanya ada disampingmu..sampai waktukan memanggilku...hati...sabarlah selagi boleh bersabar...jika sampai masa hati itu pergi kerana telah tidak tertahan lagi...maafkan aku...

No comments: