Thursday, July 9, 2009

"cacing-cacing educated"

Ngeh..ngeh..ngeh..hello everybody...hehe..sweet little intro.. bunyik happy semacam ja...nampak sangat entry ni adalah hasil buah fikiran yang dah larat nak berbuah dan berfikir lagi dah..jadinye..ape yang aku tulis ini adalah hasil dari buah fikiran aku yang tak cukup baja..hehehe...takde ape pun pagi ini tapi untuk pertama kalinya aku telah menyalah gunakan kemudahan pejabat yang ada untuk mengupdate blog......huhuhu..
giler bersalah...persoalannya..pertama kali kah??? hahaha..ye pertama kali dalam soal mengupdate blog tapi tah dah keberapa kali dalam acara meng ym rakan2 di seluruh pelusok dan ceruk rantau..hihihi..saje nak menghilangkan kekaburan mataku yang sedia rabun silau ini dari melihat cacing-cacing educated bergelar number..hehe..dari hari ke hari, mingu ke mingu, bulan ke bulan tak abeh2 main dengan cacing2 educated ni sampai naik penat otak..hihihi..apesal aku pangil cacing educated? hehe..ye la mane taknye..mule2 tgk number ok lagi, kali kedua pandang dah kerekot-kerekot skit..kali ketiga pandang...GLUPp!!! memang macam cacing..hihihi..tapi die educated sebab dia berjaya memeningkan kepala aku yang sedia kala kurang ilmu nombor..hahaha..ilmu nombor..magnum ke toto..hukhukhuk..(amaran keras nombor ekor adalah haram di sisi agama Islam!!!)...
ohohoho...awal2 pagi datang kt meja tgk ada sampul surat..uhhhss...another cacing educated data yang aku kena isi la maknanya ni..haihss...owhh...tidakkkk..cacing cacing ini..sungguh menghantui akuuu..huhu..daaaa

No comments: