Friday, July 3, 2009

Bebelan 12 a.m

message 1 : azida are u in eureka? i go to research clinic office rite now..want to settle checking the overall questionare with u today..
message reply 1 : yes Dr i'm in office rite now. i'll wait for you..
Dr : ok we finished checked for kepala batas patient i need u to mark a special case that we agree to take as a qualitative data so that i can take it for this mid july presentation..
me : yes sure Dr i prepare it and will give to u later..
message 2 : Zaharah Sulaiman from USM kubang kerian will coming on 17th july to attend prof lecture, can we have a research meeting then?
message reply 2 : yes sure what time Dr?
message 3 : May be morning or after the prof lecture 12 p.m because i and Dr Hasnah have a meeting in Bertam in the evening.
message reply 3 : Okay Dr.
hehehe..aku tak tau nak start entry ni macam mane sebenarnya..sebab dalam kepala otak aku ni ayat-ayat dan message2 ni je yang duk ade....bulan mei dah habis june pun dah habis sekarang dah masuk julai seperti yang aku jangka tempias kesibukan bulan mei dan jun sedikit sebanyak terkena ke bulan julai..hehe ayat-ayat di atas merupakan permulaan kesibukan yang aku sendiri tak tahu tahapnye..tak seperti bulan mei dan julai organizer aku tu dah penuh dengan agenda-agenda tertentu yang telah aku catit sejak dr awal bulan lg..hihihi..penyakit takut nampak name bos dalam inbox email dan juga inbox telefon masih belum hilang..hahaha..mane taknya asal nampak je name dorang dalam inbox aku dah tau hari-hari aku akan bertambah lah sebuk dengan arahan-arahan yang tertentu..lagak seperti seorang pekerja contoh jawapan yang aku akan reply yes Dr, ok Dr..almost..yes..yes..and okay...hahaha..layak dapat award nei...
macam mane pun kesibukan agak berkurangan kot sebab sem ni kelas tinggal satu jer..so assigment pun dalam dua and exam satu..ok la still can manage kot...huwahaha..
ermm..ape ye nak tulis lagi..dulu semua benda aku nak letak dalam madrasah hati, time suke duke kecewa sayang semua la..tapi sekarang rasa macam aku and madrasah hati ade gap..huhuhu..percaya atau tidak sekarang aku jadi manusia yang tak hirau dah benda-benda lain..yang aku tahu senyum ketawa sengih gelak..hehe..tak nak layan sedih risau semua buat sakit kepala otak jer..even kadang-kadang perasaan tu ade tapi aku wat tak tau je..itu yang tak de benda nak tulis dalam blog ni..hahaha..by da way..nak cakap soal politik pun dah tak berapa nak minat jugak..sebab tu la banyak entry dalam blog semenjak dua menjak ni cerita aku gi meronggeng dengan kawan-kawan je kebanyakannye..hihi..rasanya itu kot lebih sesuai buat masa sekarang..cuti sabtu ahad pun jadi dah tak cukup buat kiteorg..every week ade je bende and tempat terpaksa pergi dan buat..so takde mase nak pikir pasal sedih risau dan segala yang berkaitan dan seangkatan...lagi pun dua bulan kebelakangan ni perkataan yang paling femes wujud dalam kalangan aku dan housemate-housemate aku ialah..bos + ofis + kerja + outstation = angin kus kus...hahahahahaha...jangan mara haaa..
pikir-pikir balik memang lawak gak, tapi itulah situasi aku dan juga kengkawan seangkatan..tiba-tiba menjadi seorang insan yang masing-masing workaholic dan juge mata duitan tahap melampau atas desakan hidup yang maha hebat..hihihi..
by da way kepada sesape yang still sudi bace dan follow madrasah hati, thank you very much..even sometimes entry2 yang aku publish tak mendatangkan ape-ape pun..yang baik silakan ambil dan yang sebaliknya silakan tinggal dan jangan pernah peduli... :)

No comments: