Monday, June 28, 2010

"Ape Benda tah"

salam...
Lamenye la tak membebel dalam blog ni..lame dah nak tulis, mulanye hari khamis kelmarin..tapi kena gi tgk budak main pingpong..pastu jumaat lak kena gi jage budak camping hari sabtu lak kena wakil SMKSN main bowling..pastu balik taiping sampai ptg ahad..hari ni hari isnin baru ada masa nak jenguk blog.tu pun nasib baik program kadet bomba batal petang ni..tapi tu la masalahnya idea datang ari khamis hari tu,,mai hari isnin lupa dah nak tulis apa..nampak sangat umur dah semakin matang meniti usia..huhuhu..
Hari khmis hari tu ..aku melangut jaga budak main pingpong kat sekolah..dalam pada tu aku ternampak la ramai budak-budak hostel turun main bola kat padang dan main futsal kat court bola keranjang...mase tu terfikir aku..seronok je jadi budak-budak ni...hidup wktu besar-besar dorg ni tak payah pikir ape...tanggungjawab pun tak berapa nak ada..tiap-tiap hari pergi sekolah belajar,balik sekolah petang main..haihh..bak kate orang seronok nye la zaman tu..tak payah nak pikir soal duit..tak payah nak pikir soal tanggungjawab lain..dan kadang2 tak payah sangat pn nak pkir pasal orang lain apetah lagi hati org..huhu..tapi itu la kita ni tidak selamanye muda belia...
Dalam kepala otak aku ni pun aku tak tau la aku ni pikir ape...macam2 nak kena pikir...nape la cepat sangat mase ni berlalu...sampai kadang-kadang rase nak benti berfikir jap barang seminit dua..tapi tu pun tak mampu nak buat...hurm..pikir nk jadi terbaik utk semua..tapi tak mampu gak..pikir nak puas kan hati semua tu pn tak mampu..pikir nak jadi diri sendiri..iye memang inilah aku yang sebenar..tak pernah nak jadi org lain...huhu..buat ikut suka aku...haha..adeh..

No comments: