Saturday, January 2, 2010

"..Selamat tinggal 2009.."

Assalamualaikum...
lamenye tak jenguk blog ni..lame tak taip entry dlm blog ni...sgt2 lame..haihh...pejam celik pejam celik tup tup dah masuk 2010..umur dah 25 thn,,ahh tidak...macam mane pun selamat tinggal 2009...1001 kenangan yang tak mungkin aku lupe...2009 terlalu banyak kenangan terindah buat aku biarpun ia mungkin sementara...terlalu banyak bahagia yang aku peroleh...dan ku harapkan bahagia itu berterusan hingga akhir hayatku...terlalu ramai yang membahagiakan aku saat itu..terlalu bahagia..hati aku berikan sepenuhnya tanpa ragu untuk peroleh bahagia biar aku tak punya hati..kerana aku masih boleh hidup kiranya hatiku di jaga dengan baik untuk merasa bahagia...dan terima kasih kerana sepanjang itu hati ku di jaga dengan rapi dan jangan lah kiranya permulaan 2010 ini kau calarkan hati ku..kerana aku telah habis cara untuk membahagiakan mu..sungguh tiada satu pun perasaan yang membuatkan aku begitu terluka..bagiku terlalu indah perasaan itu tak mudah untukku jauh darimu..aku sendiri tak tahu penghujung kebahagiaan yang pernah aku kecapi..namun ianya tetap dikenang sepanjang hayat ini tanpa ragu...biarkan kenangan itu sentiasa menemani ku, biarkan ku bawa dalam dakap tidur panjangku bersama bahagia...selamat tinggal 2009...mOga 2010 bisa terus memberikan bintang agak dpt ku lihat cahaya kebahagiaan itu lagi...

2 comments:

umi said...

wah sungguh mendalam ok ! bicara soal hati hmm......

azida rusli said...

hahaha..name pun madrasah hati kak..lame dh xjenguk blog ni..