Saturday, September 27, 2008

Law oF attraction..

we can not teach others how to live thier lives...

hehehe..tengah-tengah surf dalam dunia maya ni terjumpa pulak la aku artikel kebanyakan tentang law of attraction..dulu jue yang merangkap rumate aku selalu je dok sebut pasal law of attraction..aku tau jugak sikit pasal tu tapi tak berapa nak ambik tau pun..dia selalu ckp dengan aku tambah time2 aku tengah confuse nak sambung study ke tidak hehehe..ayat yang paling aku ingat dia cakap "hang kena fikir positif zida.., bila ang fikir sesuatu benda tu positif benda tu akan betul2 jadi positif depan hang"...hihihi aku selalu ingat ayat tu..padahal waktu tu aku tertanya2 juga aku ni selalu fikir negative ke? huhu..hanya aku je la yang tau..pastu baru-baru ni plak aku kena kaunselor lagi dengan dia...heheh dia cakap kat aku " zida kalau kita sayang kat sorg tu kita kena lepas dia pergi..sebab kalau dia balik semula kat kita bermakna dia milik kita..." hahaha ayat jiwang siot..entah mcm mane kami bole tersembang pasal topic tu lak mlm tu..hihi..tapi kira lama gak la kami tak sembang sampai pagi mcm tu..ye la nak sembang macam mana...kami ni selalu je rotape berjaga tiap-tiap minggu...kalau minggu ni aku berjaga dua tiga hari wat proposal minggu depan mesti time dia lak berjaga..so time aku jaga dia tido..time aku tido dia jaga..tapi bile waktu siang memang dua2 tido...hahahaha..maklum la budak2 master aras aku memang mcm tu malam bjaga siang membuta xde kelas siang la katekan...hihihi...

huh...smenjak dua menjak ni..ada jugak dok dengar bdk2 ni mengeluh..adui..penat agaknya..penat otak..nak kate penat badan tu tak la sangat..bekerja menggunakan otak lg penat..sorang mengeluh payah la..sorang mengeluh letih la...takde mood, takde semangat la..mcm2...biase la..time nak due date assignment and report pastu exm lak..ditambah lak dgn mood nak raye..mcm2 la dgr...biasa la tu...aku ngaku jugak penat sebenarnya, agak susah..kalu dulu degree dulu susah ni mau 2 3 kali ganda dari degree..tapi aku malas la nak mengeluh kat sape2..benda dah sekerat jalan dah...buat je la yang terbaik..hehehe..gune pendekatan law of attraction la konon...hihihi...

ape2 pun semua terpulang pada kite je..kite yang tentukan...kalu nak ikut kerja/susah memang tak penah habis dan xpenah senang aku rase,,,takpe laa raya la dlu dua tiga hari..pastu sambung la blk pening kepala tu..huhuhu...

No comments: