Saturday, August 23, 2008

repost : Terbang Dan Pergi Lagi


Begitu banyak angan yang belum digapai,

masih banyak kata-kata belum terucap,

aku begitu lemah tika berhadapan denganmu,

aku tidak mahu menyesal lagi,

namun lidah ini tetap kelu tika kau dihadapanku,

maafkan aku...

senyummu mematikan saraf lisanku,

membuatkan aku hanya mampu tersenyum jua..

senyum dan terus senyum..

adakah kau memahami maksud senyumku?

aku kelihatan seperti seorang yang bacul,

kerana aku masih tidak mampu berbicara,

hanya hatiku menjerit memberi tahu,

tapi sayang, tidak kesampaian padamu,

pasti aku akan menyesal lagi,

bila engkau terbang dan pergi..

meninggalkan aku di sini seorang yang gagal..

hanya hati ini yang mampu berbicara sendiri,

tanpa ada tindakan..

ingin sekali aku memelukmu tidak lepas,

tapi engkau perlu terbang bidadariku...

ku harap jua,engkau lepaskan aku dari ini,

kerana aku tidak akan bisa menanggung,

kerana aku tahu aku akan menyesal lagi,

bila engkau terbang dan pergi lagi...

No comments: